Vinted account verwijderen In 6 stappen

Vinted account verwijderen

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2020

Vinted account verwijderen? In dit artikel leggen we je uit hoe dit werkt.

Wat kun je lezen in dit artikel?

    In 6 stappen je account verwijderen

    Benodigde tijd: 2 minuten

    Volg de onderstaande stappen

    1. Open Vinted op je telefoon of tablet

      Open de Vinted app op je telefoon of tablet en meld je aan met je inloggegevens.stap 1 Open Vinted op je telefoon of tablet

    2. Klik op het profielpictogram

      Klik rechtsboven op het profielpictogram. Nu krijg je een keuzemenu te zien.stap 2 Klik op het profielpictogram

    3. Klik op “Mijn instellingen”

      Klik op de tweede optie “Mijn instellingen”. Nu krijg je een overzicht te zien van je profielgegevens. Scrol helemaal naar beneden en druk op de knop “Account verwijderen”.stap 3 Klik op “Mijn instellingen”

    4. Waarom wil je je account verwijderen

      Wanneer je op de knop “Account verwijderen” hebt geklikt vraagt Vinted waarom jij je account wilt verwijderen. Licht dit kort toe.stap 4 Waarom wil je je account verwijderen

    5. Transacties afgerond

      Wanneer je de reden hebt toegelicht moet je bevestigen dat al je transacties zijn afgerond.stap 5 Transacties afgerond

    6. Bevestigen

      Klik nu op de rode knop “Account verwijderen”. Je krijgt nu een bericht dat je account verwijderd is.stap 6 Bevestigen

    Veelgestelde vragen

    Hoeveel tijd heb ik om de bestelling te verzenden?

    Vanaf de aankoopdatum heb je 5 werkdagen om de bestelling te verzenden. Lukt dit niet, dan wordt de transactie geannuleerd.

    Hoe word ik uitbetaald door Vinted?

    Vanuit je persoonlijke profiel ga je naar “Mijn instellingen”. Klik nu op “Betalingen” en vul je bankrekeningnummer in. Wanneer je dit hebt gedaan klik je op je profielfoto en vervolgens op de knop “Mijn portemonnee”. Druk tenslotte op “Uitbetalen”. Je ontvangt het bedrag binnen 3-4 werkdagen op je bankrekening.

    Waarom heeft Vinted mijn transactie geannuleerd?

    Vinted kan om de volgende redenen een transactie annuleren:

    – Als je als verkoper niet inlogt binnen 3 dagen na de aankoop.
    – Wanneer je de verzendinstructies niet leest binnen 5 dagen na de aankoop.
    – Wanneer je de verzendinstructies wel hebt gelezen, maar niet reageert op het verzoek tot annulering van de koper.
    – Wanneer de koper het Vinted team vraagt om de transactie te annuleren, omdat je het artikel niet hebt verstuurd.
    – Wanneer je het artikel niet op tijd hebt verzonden.

    Advertentie