Alternate retourneren | In 4 stappen jouw bestelling terugsturen

Alternate retourneren

Alternate retourneren

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2020

Alternate retourneren? In dit artikel leggen we je uit hoe dit werkt. 

Wat kun je lezen in dit artikel?

    Mijn retour afgeven

    Benodigde tijd: 5 minuten.

    Volg de onderstaande stappen

    1. Bezoek alternate.nl

      Klik op https://alternate.nl

    2. Neem contact op met de klantenservice

      Vraag een retourformulier aan.
      Dit kan via tel: +31 (0)180 – 44 08 44 of per e-mail klantenservice@alternate.nl. Vermeld in beide gevallen het betreffende ordernummer. Deze vindt je op de bijgeleverde factuur.

    3. Print het retourformulier en verzendlabel uit

      Voeg het retourformulier samen met de te retourneren artikel in de doos. Plak de verzendlabel over het oude adressticker.

      Let op dit is een voorbeeld

      Alternate-retourformulier
      Let op dit is een voorbeeld

      Alternate-verzendlabel
      Alternate Nederland
      T.a.v. Afdeling Klantenservice
      Antwoordnummer 55

    4. Geef het pakket af

      Dit kan bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt.

    Veelgestelde vragen

    Is retourneren gratis

    Retourneren is gratis met uitzondering van producten die te groot zijn om met PostNL te verzenden, zoals witgoed, kunnen desgewenst door een specialistische transporteur worden opgehaald. De kosten hiervan worden bij de consument in rekening gebracht en bedragen € 35,-

    Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?

    Je hebt 30 dagen bedenktijd.

    Hoeveel moet ik betalen voor de verzendkosten?

    Pakketten tot 10 kg – € 4,95
    Pakketten tot 30 kg – € 9,95
    Palletzending vanaf 30 kg – € 55,-

    Dit artikel is geschreven door Michael Nana Adjei
    Als Online Marketeer & ondernemer schrijf ik graag over uiteenlopende vraagstukken.

    Website

    Advertentie