Consumenten gingen u voor!
Bezoek Bol.com
BOL.COM ERVARINGEN, REVIEWS, BEOORDELINGEN EN KLACHTEN

Beoordeeld met

%

Tevreden consumenten

Ervaringen geplaatst

Beoordeling Bol.com (23)

Service

Kwaliteit

Prijs

Aanbod

5.8 10 23

Bol.com informatie

Betaalmogelijkheden:

Bol.com is een populaire website en heeft een assortiment van ruim 10 miljoen artikelen. De webshop ging live op 1999. Momenteel heeft Bol.com meer dan 6 miljoen actieve klanten en is daarmee favoriet onder Nederlands. Bol.com is markleider als het gaat om boeken, films, elektronica, verzorging etc.

Het assortiment is opgedeeld in verschillende categorieën, te weten: Boeken, muziek, film & Games, Computers & Elektronica, Speelgoed & Hobby, Baby & Kind, Mooi & Gezond, Sieraden & Accessoires, Sport & Vrije tijd, Wonen & Koken, Tuin & Klussen Dier, Cadeaus & Inspiratie en aanbiedingen.

Bol.com werkt op een slimme manier met winkeliers. Je kunt namelijk producten aanbieden op de website van Bol.com. Een goed voorbeeld hiervan is het aanbod van 2dehands studieboeken.

Bol.com ervaringen

Ben jij op zoek naar een betrouwbare aanbieder voor je online aankopen? Lees consumentenreviews en ervaringen over Bol.com. Je leest hier onafhankelijke reviews voor en door consumenten. Zo ben jij zeker van je koop. Uiteraard waarderen we het als je zelf ook een review achter laat.

Tag wolk

bol-com
1 10 1

Fishy

Beoordeeld op 25 mei 2018 door
ooit een digitale camera gekocht bij die \"cowboys\" (een betere benaming verdienen ze niet meer) Bij ontvangst bleek de camera niet nieuw zoals voorgewend op de webshop maar een reeds door een eerdere klant geretourneerde camera, compleet met vingerafdrukken op de camera, ezelsoren aan de gebruiksaanwijzing enz enz kortom: duidelijk een tweedehands camera en het enige dat nieuw was was de nieuwprijs...

op basis van eigen soortgelijke ervaringen en die van anderen kun je zo langzamerhand vaststellen dat dit soort \"praktijken\" bij ándere webshops even vaak voorkomt en dat het opsturen van al gebruikt spul door webshops opvallend meer gewoonte dan uitzondering op de regel blijkt te zijn geworden

tip! koop NIET meer via webshops, ze zijn regelrecht onbetrouwbaar gebleken, ook in de afhandeling, de ene afhandelaar zegt ja, een volgende afhandelaar net zo goed weer nee , geen staat op te maken, geen zinnig woord mee te wisselen en afspraken... laat ik maar ophouden

door eigen technische kennis gelukkig met beperkte schade wijs geworden klant

Schrijf een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Anderen bekeken ook:

Nog geen beoordelingen. Lees ervaringen
Nog geen beoordelingen. Lees ervaringen
Nog geen beoordelingen. Lees ervaringen
bol-com
1 10 1

Klantenservice Bol.com presteert ver onder de maat!

Beoordeeld op 2 juli 2017 door
Op 14 juni 2017 bestel ik bij Bol.com een koelkast. Op de website staat bij de koelkast vermeld: \"Voor 23:59 uur besteld, de volgende dag in huis.\" Dat zou dus 15 juni moeten zijn. Na mijn bestelling en betaling laat Bol.com mij op 14 juni per mail weten: \"Bezorgmoment: Binnen 1 tot 2 dagen; uiterlijk vrijdag 16 juni.\" Op 15 juni laat Bol.com mij per mail weten: \"Op zaterdag wordt je pakket bezorgd.\" Dat is dus op 17 juni. Uiteindelijk wordt de koelkast geheel onverwacht én geheel onaangekondigd bezorgd op 19 juni. De doos is beschadigd en lijkt open te zijn geweest. Wanneer ik de koelkast uitpak, blijkt ook deze te zijn beschadigd. Ook ontbreekt de gebruiksaanwijzing. Diezelfde ochtend nog bel ik Bol.com, informeer ze over mijn bevindingen en geef aan dat ik de koop ongedaan wil maken. Ik hoef géén vervangend exemplaar, want ik heb géén vertrouwen meer in Bol.com. Ik wil m\'n geld terug. Ik moet een ander telefoonnummer bellen om een \'retourvoucher\' aan te vragen, want zonder dat voucher kan de koelkast niet worden opgehaald. Ik vraag de voucher aan, maar die komt niet. Wanneer ik op 27 juni voor de zoveelste keer bel, krijg ik letterlijk te horen dat de koelkast niet zal worden opgehaald, maar dat ik de koelkast zélf naar het postkantoor moet brengen! Uiteindelijk ziet Bol.com zelf het ridicule van dit antwoord ook in, waarna plechtig (en schriftelijk) wordt beloofd dat de koelkast op 1 juli zal worden opgehaald. En ook dat gebeurt niet...
bol-com
1 10 1

Terug sturen product, geld teruggestort op cadeaukaart; restbedrag contant betalen

Beoordeeld op 18 februari 2017 door
Tijd geleden een bestelling bij Bol.com gedaan van ruim 39 euro. Hierop heb ik cadeaubon van 25 euro ingewisseld. Bestelling ontvangen waarvan het een boek beschadigd was. Aangezien het een cadeau was voor iemand heb ik direct gebeld en het terug gestuurd richting bol.com; zij hebben dit ook netjes ontvangen. Aangezien zij niet de volgende dag konden leveren was ik genoodzaakt het bij een ander bedrijf te kopen. Nu is het zo dat het bedrag van het boek is teruggestort op de cadeaubon en ik het restbedrag van de eerdere bestelling contant moet betalen... Nu heb ik een aantal maal contact gehad met de klantenservice en zij geven aan dat dit de richtlijnen zijn binnen bol.com. Ik ben het hier totaal niet mee eens, aangezien het besteedbare bedrag minder uitpakt dan de bon van 25 euro. Ik houd dus een x bedrag over i.p.v. dat ik zou moeten betalen. Op deze manier verplicht bol.com mij om nogmaals een bestelling te plaatsen, aangezien de cadeaubon op deze manier ongeroerd blijft en ik vrijwel geheel contant moet betalen.
bol-com
1 10 1

Kut bedrijf

Beoordeeld op 8 februari 2017 door
kut bedrijf paket niet bezorg geven e-mail dat het terug retour gaat verkeerd adres als het paket terug is geld terug over 3 dagen maar ja weekend zit er tussen maar afwachten of dat lukt ze sturen een e-mail dat het retour komt stuur dan ook meteen het geld terug
bol-com
10 10 1

Bestellingen bol.com

Beoordeeld op 24 november 2016 door
Bol.com is een veelzijdige winkel waar je online kunt bestellen en kopen. Het bijzondere van deze website is dat je ook spullen kunt verkopen. Als heel veel spellen / games niet zomaar wil wegdoen en er een leuk centje op na wil houden, is bol.com een manier. Dan kun je meteen met je verdiensten weer iets kopen op Bol.com. De snelheid van verzending paketten via Bol.com is vlug en eenvoudig. Een dag van tevoren besteld en de dag erna is het product bij jou thuis. Mooier kan het niet. De prijzen zijn doorgaans gangbaar en iets toch te duur, heb je misschien kans op de website van bol.com 2e hands spullen te vinden, waaronder boeken en games voor je gameconsole.
bol-com
3.3 10 1

Verkeerd leveren van product, retour gedaan, geen geld retour ontvangen.

Beoordeeld op 22 november 2016 door
Een kleine maand geleden een product besteld. Er werd een verkeerd product gestuurd, wat niet overeen kwam met de afbeelding die erbij stond. Ik moest het product terugsturen en dan zou ik het bedrag terugkrijgen. Ik kreeg het geld maar niet terug, viermaal! contact gehad en telkens kwamen smoezen en beloften dat ik het bedrag snel terug zou krijgen. Maar het geld is nog steeds niet teruggestort. Ik ben de excuses die ik al tig maal te horen heb gekregen, beu, die zijn nietszeggend geworden. Ik vind het heel erg bizar, dat bol.com zo met een jarenlange trouwe klant omgaat, die vaak bestellingen afnam. Ja, afnam want mijn vertrouwen ben ik in jullie kwijtgeraakt.
bol-com
8 10 1

Goed bedrijf

Beoordeeld op 14 november 2016 door
Een goed bedrijf met nette producten. Nette en snelle levering van de producten. Vele producten komen van andere bedrijven waar bol.com als tussenpersoon fungeert, kortom gemak!
bol-com
9 10 1

Snelle service

Beoordeeld op 25 oktober 2016 door
Op de website van bol.com wordt duidelijk aangegeven of het des betreffende product op voorraad is. Je kunt duidelijk zien wanneer het bezorgd wordt en het geeft ook genoeg specificaties van het product aan. Als het ene is uitverkocht staan er ook suggesties bij die eventueel van toepassing kunnen zijn.
bol-com
9 10 1

Hulpzaamheid

Beoordeeld op 14 oktober 2016 door
Bij bol.com heb ik goede ervaringen. Is er iets mis of een bestelling is verkeerd geleverd, neem contact op en ze helpen je meteen. Dit kan door te bellen of via de online chat die ook heel handig is als u uzelf beter schriftelijk kunt uitdrukken.
bol-com
8 10 1

Bol.com is goed bezig

Beoordeeld op 12 september 2016 door
Mooie site, alles wat je besteld is volgende dag thuis wat nog al fijn is aangezien je zo snel mogelijk je product dat je hebt gekocht wil hebben. Alle producten zijn tot nu toe heel aangekomen en ook splinternieuw, niemand heeft je product voor jou gehad. Soms zijn sommige producten wel prijzig, maar het leven is niet altijd een feest. Erg mooie service en zo. Je kan ook als je het bestelde product niks vind gewoon je geld terug vragen. Het geld wordt dan gewoon terug gestort. Maar volgens mij moet je dat wel voor een bepaalde tijd doen. Je kan natuurlijk niet eerst het product binnen krijgen en dan je geld terug vragen.
bol-com
8 10 1

Snelle levering

Beoordeeld op 17 augustus 2016 door
Nooit eerder iets besteld via Bol.com tot twee terug. Toen hebben mijn vriendin en ik tuinverlichting voor in de tuin besteld. Een dag later was het al bezorgt. Het viel me op dat zo goed als alles te verkrijgen is op Bol.com. Het zal dus zeker niet de laatste keer zijn dat we daar wat gaan bestellen.

Verder zijn we ook tevreden over de prijs kwaliteit verhouding. Op andere sites hebben we het product niet goedkoper kunnen vinden. Kortom, Bol.com is een fijne site, het bedrijf heeft een goed gevuld magazijn waardoor ze snel kunnen leveren en de prijs is ook goed. Een aanrader dus.
bol-com
8 10 1

Bol.com

Beoordeeld op 15 augustus 2016 door
Je kan veel kopen op bol.com het verschilt van voetbal tot elektrische dingen zoals fietsen vrachtwagens, het is erg leuk want je kan ook afterpay doen dan kan je later betalen wanneer je bijvoorbeeld pas je salaris krijgt, want niet iedereen heeft genoeg om alles te kopen wanneer je wilt dus op deze manier kan je alles kopen wanneer je het wilt en betalen wanneer je genoeg geld. BOL.com is gewoon TOP!
bol-com
1 10 1

Levertijd

Beoordeeld op 13 augustus 2016 door
Levertijd: Op voorraad. Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis. na vier dagen nog niets, klantenservice reageert met standaard e-mails en nu helemaal niet meer.
trap niet in die levertijden, ze geven zelf toe dat ze het niet echt kunnen garanderen. Nooit meer bol.com
bol-com
7 10 1

Ervaring

Beoordeeld op 11 augustus 2016 door
de service van vandaag besteld morgen in huis, is een fantastische service. mijn bestellingen zijn altijd binnen deze tijdslimiet binnen gekomen.

Alleen als producten niet op voorraad zijn, verzoek ik of aan mij een email wordt gestuurd als deze binnen is. dit is echter 2 weken geleden en ik heb tot op heden geen reactie meer. Ik heb het product nu niet meer nodig, omdat ik het bij een andere aanbieder heb gekocht.

mijn laatste punt is de klantenservice. We zitten niet vaak op 1 lijn en is vooral lastig te bereiken.

Verder ben ik tevreden over bol.com, dus daarom geef ik een 7
bol-com
7.8 10 1

Service via live chat

Beoordeeld op 15 juni 2016 door
Ik heb een aantal weken geleden een bestelling geplaats via bol.com. Ik wilde graag weten hoe ik mijn bestelling op een specifieke dag kon ontvangen aangezien ik deze optie niet zag. Ik heb gebruik gemaakt van de live chat. De medewerker was heel behulpzaam en heeft helemaal uitgepluist hoe ik mijn bestelling het beste kon plaatsen. Hij vertelde mij dat 1 van de producten via een andere leverancier geleverd werd. Dit was de reden waarom ik niet kon kiezen om de bestelling 's avonds te ontvangen. Ik heb de bestelling uiteindelijk gesplitst. Een van de bestellingen kwam wel een dag later dan gepland aan, maar ik kon beide bestellingen via track en trace volgen.
bol-com
1 10 1

Bol, kom afspraken na!

Beoordeeld op 12 juni 2016 door
Op 25 mei 2016 heb ik een tweedehands boek besteld bij Bol.com. Het boek werd door de koper omschreven als nieuw. Echter toen ik het boek op 28 mei ontving was bijna elke bladzijde gemarkeerd met roze en gele stift. Op deze dag heb ik contact opgenomen met klantservice Bol.com met betrekking dat het boek meer gebruikssporen bevatte dan in de productomschrijving. Met de Bol.com medewerker is er toen afgesproken dat ik het boek gratis mocht behouden en ter compensatie van dit ongemak een cadeaubon van 8 euro zal ontvangen.
Tot mijn verbazing ontving ik 11 juni een aanmaning van de betaling. Ik heb toen 12 juni contact opgenomen met Bol.com. In dit gesprek gaf de medewerker van Bol aan dat de gemaakte afspraak op 28 mei niet geldig is en dat ik het boek moet betalen of moet gaan retourneren en dat ik hierover een mail zal ontvangen. Daarnaast vond de medewerker van Bol mijn situatie hilarisch. In deze mail stond er totaal niks over de verzendkosten.
Toen ik heb weer contact opgenomen met Bol.com met betrekking tot verzendkosten. Ik gaf aan dat ik niet van plan ben om nog retour kosten te betalen, aangezien dat het boek in slechte staat was. Uiteindelijk duurde het een kwartier voordat Bol met een oplossing kwam (ik mocht boek houden, maar cadeaubon werd geblokkeerd). Daarna duurde volgende kwartier om de medewerker te kunnen overtuigen om deze afspraak per mail te bevestigen.
Kortom, Bol behandelt klanten op een onprofessionele manier: er zijn afspraken gemaakt die niet nagekomen worden, de klanten service is arrogant en men durft geen verantwoordelijkheid te nemen om de gemaakte afspraken te bevestigen.
bol-com
3.3 10 1

Reparatiew

Beoordeeld op 13 mei 2016 door
Reparatie van een 5.1 receiver aangemeld via de website. Product verpakt en opgestuurd via Bol's richtlijnen. Na enkele dagen ontvang ik een email, het product was aangekomen in het reparatiecentrum. bijgevoegd aan de email waren een drietal foto's. Op één van deze foto's is een fikse beschadiging aan de behuizing van het product zichtbaar. Het product was in niet beschadigd toen ik het opstuurde. Zoals gezegd, het product was verpakt volgen's Bol's richtlijnen; het was verpakt in beschermend materiaal (bubblepastic), er zat geen speling tussen het product en de doos en er stond duidelijk breekbaar op de doos. Nu beweert Bol dat het product zonder bescherming in de doos zat en dat ik, indien hierdoor extra kosten ontstaan, hiervoor zelf moet betalen. Ik vind dit werkelijk te gek voor woorden en onbeschoft bovendien.
bol-com
7 10 1

Artikelen

Beoordeeld op 31 maart 2016 door
Bij bol.com heb je werkelijk alles. De kwaliteit is dan ook perfect maar de prijzen zijn soms iet wat duur.
bol-com
8 10 1

Ervaring bol.com

Beoordeeld op 30 maart 2016 door
Voor mijn school in Amsterdam moest ik een standaard boekenpakket bestellen bij iddink. Dit zou me zo'n 650 euro kosten (mbo). in plaats hiervan heb ik de boeken nieuw en 2e hands op bol.com besteld. Ik was onder de 200 euro kwijt. Hier ben ik zeer tevreden mee! Ik ga het zeker in het vervolg weer doen wanneer ik verder ga studeren. Ook was alles snel bezorgd aan huis.

Er zat 1 boek bij dat gebruikt was. Teveel naar mijn zin. Deze heb ik dan ook terug gestuurd en werd meteen retour genomen. Binnen een paar dagen stond het geld terug op mijn rekening. Ik ben zeer tevreden!
bol-com
8.3 10 1

Klant vriendelijk!

Beoordeeld op 16 maart 2016 door
In ons einde jaars pakket kregen we kortingkaarten van de Bol.com. En die vond ik zo handig want je kon ze combineren wat bij vele andere bedrijven dus niet mag. ga zo door Bol.com!
bol-com
4 10 1

Dhr

Beoordeeld op 13 maart 2016 door
Een goede 2 maanden geleden een kinderzitje besteld voor de auto wat volgens diverse sites als veiligste uit de test komt. Supersnel geleverd zoals beloofd. Helaas was de verpakking al eens open geweest, zaten de boekjes en stickers niet meer op de juiste plek en zaten er 2 kleine beschadigingen op.

Een dag erna de klantenservice (zou zo niet mogen heten!) gebeld en die vertelden dat ik het kon terugsturen en dat mijn betalingsverplichting dan verviel. Helaas had ik de doos al weggegooid en hoopte ik op een kleine korting, en dan klaar. Dat was geen optie, alleen terugsturen of houden en jammer maar helaas. Ik zal je vertellen dat het opnieuw inpakken van zo'n ding niet te doen is en dat ik ook niet met een doos van 100x60c50cm over straat ga zeulen.

Hierna 2 à 3 bestellingen bij coolblue geplaatst en wat een verademing is dat!
bol-com
10 10 1

Snelle levering!

Beoordeeld op 1 maart 2016 door
Ik ben helemaal blij met mijn bestelling. Vandaag besteld, morgen in huis is ideaal! Ga zo door Bol.com
bol-com
7.8 10 1

Snelle leertijden, maar kan af en toe wat fout gaan

Beoordeeld op 28 februari 2016 door
Ik bestel regelmatig bij Bol.com en heb wisselende ervaringen wat betreft de leveringen.
Bol.com heeft een mega groot assortiment. Bijna alles wat ik zoek kan ik vinden bij Bol.com. Wat ik ook enorm fijn vind is de transparantie wat betreft levertijden. En heel tof dat je nog dezelfde dag geleverd kan krijgen!

Helaas is niet alles goed bij Bol.com. Regelmatig gebeurd het mij dat ik incomplete zendingen ontvang. Ik had een keer zelfs een pakket helemaal niet ontvangen, om vervolgens via de klantenservice opnieuw te bestellen. Ook dat je soms meerdere pakketten moet ontvangen van 1 bestelling ervaar ik niet als prettig. Alhoewel ik wel weet dat het komt door de meerdere aanbieders op bol.

Eindconclusie voor mij is wel dat ik online eerst bij bol kijk ivm het grote assortiment en snelle levertijden.