Showroomprive retourneren april 26th, 2016 Nugevonden

Showroomprive retourneren


Home » Artikelen » Showroomprive retourneren
Showroomprive retourneren

Showroomprive retourneren? Dan ben je hier aan het juiste adres. In dit artikel leggen we uit hoe je je bestelling kunt retourneren. Hieronder volgen de stappen.

Showroomprive retourneren

Stap 1. Bezoek http://www.showroomprive.nl/.

Stap 2. Vul rechtsboven je inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) in en klik op “Naar de website”. 

inlogvenster showroomprive

Stap 3. Klik onder het kopje “Mijn Showroomprive” op “Mijn bestellingen”.

mijn showroomprive

Stap 4. Klik onder het kopje “Details” op “Detail”.

detail showroomprive

Stap 5. Klik bij de desbetreffende bestelling op “Een artikel terugsturen”.

een artikel terugsturen showroomprive

Stap 6. Selecteer de te retourneren artikelen, accepteer de algemene verkoopsvoorwaarden en klik op “Bevestigen”.

bevestigen showroomprive

Stap 7. Klik daarna bij “Mijn bestellingen” onderaan op “Mijn retourlabel printen” en print het retourdocument, bestaande uit een retourformulier (pagina 1) en een retourlabel (pagina 2) uit.

mijn retourlabel printen showroomprive

Stap 8. Sluit het uitgeprinte retourformulier met de te retourneren artikelen bij de originele verpakking in en plak hem goed dicht.

*Voorbeeld retourformulier
retourformulier showroomprive

Stap 9. Knip en plak het retourlabel, te vinden bovenaan het retourdocument (pagina 2), op de verpakking, over het etiket waar je adres op vermeld staat.

*Voorbeeld retourlabel
retourlabel showroomprive

Stap 10. Geef het pakket af bij een DPD Parcelshop punt naar keuze, aangetekend naar:

Brandinvites.nl
DPD Veenendaal 521
Kazemat 32
3905 NR Veenendaal
Nederland

Bewaar het verzendbewijs goed.  

Goed om te weten

– Bij Showroomprive variëren de verzendkosten naar gelang het gewicht, het volume en de breekbaarheid van je bestelling. De hoogte van dit bedrag wordt bepaald door de bezorgdienst die je hebt gekozen, deze worden (in stap 2 van) je winkelmandje en tijdens de betaling weergegeven.
– Je kunt je pakket afhalen bij Kiala Punt, hierbij worden de standaard verzendkosten gehanteerd.
– Bij Showroomprive heb je 14 dagen de tijd om te retourneren.
– Retourneren bij Showroomprive is voor eigen rekening, Showroomprive vergoedt deze kosten niet.
– Indien je de complete bestelling retourneert, vervallen de bij de bestelling berekende bezorgkosten en worden die terugbetaald.

Contactgegevens

E-mail: klantenservice.help@brandinvites.nl, bereikbaar op:
ma t/m vrij 09:30 – 18:30 uur

Showroomprive ervaringen

Heb jij ervaring met Showroomprive? Laat dan een review achter voor andere consumenten.