Het gebruik van de Ziggo Overstapservice: hoe werkt dit? februari 15th, 2017 Nugevonden

Het gebruik van de Ziggo Overstapservice: hoe werkt dit?


Home » Artikelen » Het gebruik van de Ziggo Overstapservice: hoe werkt dit?
Het gebruik van de Ziggo Overstapservice: hoe werkt dit?

Dank voor uw bestelling. Wij nemen deze in behandeling. Bij uw aanmelding heeft u aangegeven dat u gebruik wilt maken van de Ziggo Overstapservice. De Overstapservice bieden wij u samen met een aantal andere telecomproviders aan. Zo kunt u zonder zorgen overstappen. Met dit artikel informeren wij u hoe de Ziggo Overstapservice werkt.

Het overstapformulier invullen
Vul binnen 5 dagen uw gegevens in op het overstapformulier. Dan zorgen wij ervoor dat uw oude abonnement wordt beëindigd. Zodra wij het volledig ingevulde overstapformulier ontvangen hebben, kunt u uw bestelling bij Ziggo eventueel nog binnen 14 kalenderdagen annuleren. U kunt hiervoor gebruik maken van het herroepingsformulier. Deze kunt u vinden op ziggo.nl/annuleren.

Hebben wij uw formulier niet op tijd ontvangen? Dan kunt u helaas geen gebruik maken van de overstapservice. U kunt wel zelf uw huidige abonnement opzeggen. Kijk op ziggo.nl/overstappen voor onze voorbeeld opzegbrieven. Uw bestelling bij Ziggo loopt wel gewoon door. De bevestiging van uw bestelling ontvangt u voor de ingangsdatum van uw abonnement.

Graag wijzen we u nog even op het volgende:

* Na ontvangst van het formulier regelt Ziggo de overstap voor u. U machtigt ons om voor u op te zeggen. Verder hoeft u zelf niets te doen. De bevestiging van uw bestelling bij Ziggo krijgt u enige dagen voor uw overstapdatum.

Houd rekening met een eventueel jaarcontract bij uw huidige telecomprovider. Zegt u binnen de contractperiode op? Dan kunnen hier kosten aan verbonden zijn.

Wilt u ook voor telefonie overstappen? Vraag dan ook altijd nummerbehoud aan.

Lees meer over de Ziggo Overstapservice.

In 2 stappen je huidige abonnement opzeggen

Stap 1.  Vul jouw persoonlijke gegevens in bij: “klanttype, huidige aanbieder, contactrnummer, opzegdatum, telefoonnummer.” Indien je telefoonnummer wilt meenemen, klik je op ja.

Stap 2. Controleer of alle gegevens kloppen en klik op “Bevestigen”

Resultaat.  Je aanvraag is succesvol ontvangen.