Wehkamp retourneren | In 4 stappen jouw bestelling terugsturen

Wehkamp retourneren

Laatst bijgewerkt: 28 augustus 2020

Wehkamp retourneren? Er zijn twee mogelijkheden. Je retour afgeven of laten ophalen.

Wat kun je lezen in dit artikel?

    Mijn retour afgeven

    1. Bezoek Wehkamp.nl en meld je retour aan
      Selecteer je retourartikelen en hoe je deze wilt afgeven. Zelf afgeven is gratis
    2. Pak je retour in
      Doe de artikelen in de bijbehorende verpakkingen en zoveel mogelijk in één doos of zak.
    3. Overhandig je retour
      Je ontvangt een bewijsje met je track & trace code.
    4. je geld terug binnen 7 dagen
      Na ontvangst teruggestort of verrekend op je factuur.

    Mijn retour laten ophalen

    Benodigde tijd: 2 minuten.

    Volg de stappen hieronder:

    1. Bezoek Wehkamp.nl

      Klik op “Inloggen” & vervolgens op “mijn retouren“.

    2. Vul gegevens in

      Vul je e-mailadres en wachtwoord in en klik op “log in”.

    3. Klik op nieuwe retour aanmelden

      Selecteer je retourartikelen en kies voor ophalen.

    4. Pak je retour in

      Doe de artikelen terug in de originele verpakking. Je hoeft niets uit te printen.

    5. Overhandig je retour

      Je ontvangt een bewijs met track & trace code. Binnen 7 dagen ontvang je je geld terug.

    De afspraak is gemaakt. Je ontvangt een retourbevestiging.

    Veelgestelde vragen

    Is retourneren altijd gratis?

    Retourneren is altijd gratis als je je retour afgeeft bij een DHL-punt bij jou in de buurt.

    Hoeveel dagen bedenktijd heb ik?

    Je hebt 30 dagen bedenktijd. In die 30 dagen mag je het artikel bekijken en passen.

    Wat kan ik nooit retourneren?

    Zoals gezegd heb je het recht om jouw aankoop te retourneren zolang je alles in de originele staat behoudt. Dat betekent automatisch dat je deze artikelen niet kan retourneren: 

    • Artikelen die op jouw verzoek zijn aangepast (denk aan het verlengen van een afvoerslang bij een afwasmachine).
    • Artikelen die tijdens de bedenktermijn kunnen bederven.
    • Artikelen die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van hygiëne (zoals cosmetische artikelen en onderbroeken), waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
     • Makkelijk kopieerbare artikelen (zoals games, dvd’s en cd’s) waarvan de verzegeling (transparante folie om het doosje) na levering is verbroken.
    • Wehkamp Cadeaukaarten

    Dit artikel is geschreven door Michael Nana Adjei
    Als Online Marketeer & ondernemer schrijf ik graag over uiteenlopende vraagstukken.

    Website

    Advertentie