Laatst bijgewerkt: 15 maart 2022
Veepee, voorheen Vente-exclusive, retourneren?
Benodigde tijd: 2 minuten
Volg de onderstaande stappen:
Klik op https://shop.veepee.nl/nl-NL
Vul je inloggegevens (e-mailadres en wachtwoord) in en klik op “Inloggen”.
De knop vind je bovenin beeld
Klik vervolgens op “overzicht”.
Kies welke bestelling je wilt retourneren.
Geef een aantal aan en een reden voor retour voor elk artikel en klik op “Ok”.
Dit is vereist.
Sluit het uitgeprinte retourformulier met de te retourneren artikelen bij de originele verpakking in en plak hem goed dicht.
Dit kan bij een Kiala Punt naar keuze, ter attentie van Veepee, eventueel aangetekend naar:
Vente-Exclusive.com
Dienst retours
De Ketting 6
5261 LJ Vught.
Bewaar het verzendbewijs goed.
Nee. Retourneren bij Veepee kost €2,50.
Indien je de complete bestelling retourneert, vervallen de bij de bestelling berekende bezorgkosten en worden die terugbetaald. Dit is niet het geval als je slechts een deel van de bestelling terugstuurt.
Bij Vente-exclusive bedragen de verzendkosten €5,95 per bestelling, bij de eerste bestelling zijn de verzendkosten altijd gratis. Als je bestelling in meerdere pakketten wordt geleverd, betaal je maar één keer de verzendkosten.
Bij Veepee heb je 14 dagen de tijd om te retourneren.
020 794 4400 (Nederland) De kans is groot dat je direct een antwoord apparaat hoort.
+32 (0)2 893 45 00 (Belgie). Dit is een algemeen nummer en is niet bestemd voor de klantenservice.