Consumenten gingen u voor!
Bezoek H&M
H&M ERVARINGEN, REVIEWS, BEOORDELINGEN EN KLACHTEN

Beoordeeld met

%

Tevreden consumenten

Ervaringen geplaatst

Beoordeling H&M (15)

Service

Kwaliteit

Prijs

Aanbod

7 10 15

H&M informatie

Betaalmogelijkheden:

H&M, ook wel Hennis en Mauritz is één van de populairste winkels in Nederland op het gebied van kleding. Via de website kun je shoppen in de categorieën: Dames-heren- kindermode & Sales.  Heb je iets besteld via de website, maar past het niet? Dan kun je het retour zenden.  H&M verkoopt kleding tegen voordelige prijzen en dankt haar populaire tijd daar misschien wel aan. Je kunt veilig met iDeal en andere betaalmiddelen.

H&M ervaringen

Ben jij op zoek naar een betrouwbare aanbieder voor je online aankopen? Lees consumentenreviews en ervaringen over H&M Je leest hier onafhankelijke reviews voor en door consumenten. Zo ben jij zeker van je koop. Uiteraard waarderen we het als je zelf ook een review achter laat.

hm
7.8 10 1

Telkens foute rekeningen

Beoordeeld op 7 oktober 2017 door
Heb al een paar jaar een account bij H&M die ik bij deze ga opzeggen. Ik bestel soms artikelen om thuis te passen en ik stuur alles wat ik niet leuk vind retour. Of het hier mis gaat of bij de administratie weet ik niet maar ik heb de afgelopen maanden alleen een tas gehouden van twintig euro en ik kreeg vorige maand een rekening van 35 euro en deze maand een rekening van 51 euro terwijl ik voor de rest behalve de tas al maanden niets gekocht hebt daar. Dit is mij al eerder opgevallen dat de rekeningen die je toegestuurd krijgt niet kloppen en toen kreeg ik een hysterisch schreeuwend viswijf aan de lijn die zei dat ik gewoon moest betalen tot nu toe heb ik dit ook maar altijd braaf gedaan maar voor mij is de maat vol.

Schrijf een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Anderen bekeken ook:

Nog geen beoordelingen. Lees ervaringen
hm
1 10 1

Fashion News

Beoordeeld op 30 juni 2017 door
Na meerdere pogingen om mij af te melden voor fashion news via mail ben ik zo klaar met H&M!!
Er wordt gewoon niet gereageerd en de fashion mails komen minstens 2x per week in mijn mailbox. Irritant!!
Ben al zover dat ik met 2 kinderen in de leeftijd van 14 en 17 ook de winkels niet meer bezoek.
hm
3.3 10 1

DEZE KLANT ZIJN ZE KWIJT

Beoordeeld op 9 januari 2017 door
LEES DIT voordat je denkt aan bestellen bij H&M. en VOORKOM VEEL ELLENDE
Ja mijn ervaring met online bestellen met H&M is over het algemeen prima geweest.
Ten eerste al wel dat ze als enige webshop NIET de betaaloptie geven om met iDeal of Paypal te betalen..dat is al belachelijk. Want je gaat bestellen als je geld hebt. Dan krijg je een factuur en denk je OW shit, En zo innen zij lekker geld met 'administratie' kosten etc. Na te laat betaald te hebben een keer is die optie voor mij al weg dus moest ik rembours betalen. Enige optie als je geen creditcard hebt (als student onmogelijk) en dat kost je 6 EURO extra. Verzendkosten zijn ook met wat voor bedrag ook 7 EURO! Hier zijn ze wel heel nauwlettend op maar verder kan je goede service goed als NIET verwachten bij ze.

Ik bestelde na een langere tijd weer bij H&M en maakte een account aan. Zij veranderde met inloggen mijn mail adres automatisch naar mijn oude! (die ik dus niet meer gebruik) dus kon niet inloggen. Na paar x mailen was t opgelost maar was mijn bestelling weg! Toen moest ik de bestelling opnieuw doen omdat ik alleen rembours mocht betalen. Nou waren mijn items natuuurlijk UITVERKOCHT. nou nieuwe keuze gemaakt en WEER na een week wachten is mijn bestelling GEANNULEERD. Na mailen en Botte reacties terug krijgen van klantenservice heb ik gebeld. Zij hadden de bestelling opnieuw gedaan voor mij maar natuurlijk was de actiecode voor gratis verzending afgelopen! dus dat OOK NOG.
Zij verteld dat al mijn items nog in mijn maat waren dus dat was gelukkig 1 ding dat positief was. (valse hoop)
Ondertussen krijg ik ook mail verkeer verspreid over 2 EMAIL ADRESSEN. (handigg)
Nou wacht ik weer meer dan een week voordat ik bericht krijg dat ik mijn pakketje op kan halen. open ik 'm MIS ik een hele item!!
staat er UITVERKOCHT. GA TOCH WEG!
Ik ben echt compleet KLAAR met ze. Ik heb nog nooit zoveel gezeik en gelul meegemaakt met een webshop. In totaal 3 WEKEN gekost en veel gedoe en TELEURSTELLINGEN.
En de vest die ik heb besteld is ook totaaaal anders dan op de foto! Vieze dikke naden aan de BUITENKANT van de vest. een kenmerk die je goed zou moeten laten zien op de foto. ze hadden al GEEN aanfoto's van de item wat met zoveel het geval is. En ALS ze aanfoto's hebben kan je geen details zien. Geen info over de maten van de model of wat dan ook.
Dus als je denkt aan bestelen online is mijn advies DOE HET NIET.
hm
8 10 1

Goede kleding en niet duur

Beoordeeld op 24 november 2016 door
Dat goede kleding niet duur hoeft te zijn bewijst ook H & M. De veelzzijdigheid aan modieuze, trendy en stijlvolle kleding is volop aanwezig. Dus voor iedereen iets van gading. Is het voor een feestd,chic of lekker casual, je kunt er van alles vinden. Levertijd is ook supersnel. De website van H & M is overzichtelijk en goed ingedeeld. De layout c.q vormgeving van de website is uitstekend en uitnodigend.
hm
5.3 10 1

Goochelen met woorden om verzendkosten te dekken

Beoordeeld op 23 november 2016 door
Mijn vrouw had een jas besteld via de website van H&M. Thuis bleek de maat niet helemaal lekker waarop de jas teruggebracht is naar de H&M in Haarlem. Nu een aantal dagen later valt er een acceptgiro op de mat. Er wordt 1 euro retourkosten en 1 euro factureringskosten in rekening gebracht door H&M.
Allereerst is het natuurlijk apart dat er retourkosten (of moet ik eigenlijk verzendkosten zeggen) betaald moeten worden terwijl de jas naar de eigen winkel van H&M is teruggebracht. Er is geen postbode aan te pas gekomen.
Wat mij nog meer verbaast is dat er 1 euro factureringskosten betaald moeten worden. Waar komt dit nu opeens vandaan. Ik heb nog nooit bij enig bedrijf factureringskosten hoeven te betalen, maar H&M heeft het nu uitgevonden! H&M goochelt met woorden om op deze manier de verzendkosten te compenseren. En ach de meeste klanten zullen geen halszaak van 2 euro maken, maar erg netjes is het natuurlijk niet van H&M! Online bestellen bij H&M doen wij voorlopig niet maar niet meer!
hm
7 10 1

Leuke kleding

Beoordeeld op 14 november 2016 door
Hier is vaak hele leuke kleding te vinden. Wel gebeurd het ons af en toe dat de kleding niet meer leverbaar is. Verder wel een goede en betrouwbare webwinkel. Kleding die niet goed is, kun je heel gemakkelijk retour brengen in de winkel.
hm
9 10 1

Levering

Beoordeeld op 14 oktober 2016 door
Paar keer al besteld bij H&M en elke keer weer netjes prima op tijd geleverd. Sommige dingen die je besteld zijn de dag erna al in huis en kun je ook desnoods terugsturen als het niet past.
hm
9 10 1

H&M

Beoordeeld op 8 september 2016 door
mijn ervaring over de H&M: ik vind de H&M een leuke winkel, en koop er ook vaak mijn kleding. het is niet al te duur en is goed geregeld. de kleding die ze verkopen zijn van goeie kwaliteit en zitten ook echt lekker. de mensen die er werken zijn altijd even vriendelijk en helpen je goed.
hm
9 10 1

Kleding

Beoordeeld op 31 maart 2016 door
Ik ben gek op de H&M. Ik koop altijd wel wat als ik de winkel inloop. De prijzen zijn precies goed voor studenten. Soms iet wat hoog voor bepaalde producten maar soms heb ik het er ook voor over omdat het gewoon zo leuk is. En het personeel kan je altijd helpen.
hm
8 10 1

Online

Beoordeeld op 30 maart 2016 door
Altijd wanneer er nieuwe collectie komt kijk ik even op de h&m app. Hier zowel in de nieuwe collectie als de sale collectie. Ik vind daar altijd erg leuke dingen tussen. Classy, chique, soms wat opvallend, maar niet te druk. Ook kwalitatief ben ik erg tevreden. Voor een kleine prijs kun je een super toffe outfit scoren!

Als je ook goed zoekt heb je kans dat je een kortingscode vind, waarmee je nogmeer extra geld bespaard! En wat ik ook fijn vind is wanneer je retourneert dat je dan maar 1 euro hoeft te betalen.

Zo kost het voor de h&m wat minder in verzendkosten, maar scheelt het voor de consument ook!
hm
7.5 10 1

Top zaak

Beoordeeld op 16 maart 2016 door
H&M is een voordelige zaak met goeie kleding. En dat is nou net wat kledingzaken soms moeten hebben zo trek je veel mensen aan. Mij hebben ze in ieder geval wel aangetrokken. Ga zo door H&M!
hm
9.3 10 1

Vaste klant

Beoordeeld op 15 maart 2016 door
Ik bestel maandelijks bij H&M en maak gebruik van de maandfactuur, super handig. Ik bestel wat me leuk lijkt, houd datgene dat ik ook echt leuk vind, stuur de rest terug en betaal achteraf. Ik vind dat zo fijn, een goede service die wel de €1 factureringskosten voor het retourneren waard is vind ik.
Ik haal mijn pakketje altijd op bij een Kiala punt, omdat ik haast nooit thuis ben, dus dat is ook heel fijn. Alleen zijn ze op een gegeven moment vorig jaar dacht ik geswitched van dat je het kan afhalen bij een Postnl punt naar Kiala punt, wat wel jammer is want die zitten bij mij wel een stuk verder weg. Maar ik heb het er wel voor over, toch een beetje jammer, maarja.
En ik ben er achter gekomen dat ze niet bij werkadressen leveren. Had dat laatst gedaan en toen werd hij dus automatisch geretourneerd omdat dat niet kon.
hm
7.8 10 1

Hmmm H&M ..

Beoordeeld op 9 maart 2016 door
Ik vind het online shoppen bij H&M heel fijn. Wel jammer dat de artikelen maar 7 dagen worden bewaard in het winkelmandje als je niet ingelogd bent.
hm
6.8 10 1

Goede service

Beoordeeld op 5 maart 2016 door
Goede website, goede kleding in verhouding tot prijs. Makkelijk te bestellen, alleen de verzending kan wel wat sneller.
hm
6.3 10 1

Kredietwaardigheid onvoldoende

Beoordeeld op 15 februari 2016 door
Vorige week heb ik voor het eerst bestelling gedaan op de website van H&M. Aangezien ik de optie onder rembours en creditcard niet wilde gebruiken, heb ik gekozen voor acceptgiro.

Een paar dagen later heb ik de volgende mail ontvangen:

Beste klant,

Helaas blijkt uit de controle van je kredietwaardigheid dat deze op dit moment onvoldoende is om de gevraagde betaalwijze te verstrekken. We hebben je bestelling daarom geannuleerd.

Uiteraard kun je de bestelling toch ontvangen, door deze opnieuw te plaatsen onder rembours of met creditcard.

Bij eventuele vragen kun je contact opnemen met onze klantenservice. Onze klantenservice is bereikbaar
op werkdagen tussen 08:00 en 21:00 uur en in het weekend tussen 9:00 en 17:00 uur op telefoonnummer
0900-1988.

Met vriendelijke groet,
H&M Klantenservice

H&M, waarom bieden jullie de acceptgiro bij mensen die voor het eerst bestellen. Het zou beter zijn als deze optie niet direct beschikbaar is. Dit vind ik dus zeer gebruikersonvriendelijk!