Baby-Slofje retourneren april 12th, 2017 Nugevonden

Baby-Slofje retourneren


Home » Artikelen » Baby-Slofje retourneren
Baby-Slofje retourneren

Baby-Slofje retourneren? Dan ben je hier aan het juiste adres. In dit artikel leggen we uit hoe je je bestelling kunt retourneren. Hieronder volgen de stappen.

Baby-Slofje retourneren

Stap 1. Sluit (een kopie van) de bijgeleverde pakbon met de te retourneren artikelen bij de originele verpakking in en plak hem goed dicht. 

Stap 2. Geef het pakket af bij een postkantoor of servicepunt naar keuze, aangetekend naar:

LittleCool Company
afd retouren
De Lange Ring 6
1761 AS Anna Paulowna

Bewaar het verzendbewijs goed.

Goed om te weten

– Bij Baby-Slofje heb je gratis verzending bij bestellingen boven de €50,-, daaronder bedragen de verzendkosten €2,95.
– Bij Baby-Slofje heb je 100 dagen de tijd om te retourneren.
– Retourneren bij Baby-Slofje is voor eigen rekening, Baby-Slofje vergoedt deze kosten niet.
– Indien je de complete bestelling retourneert, vervallen de bij de bestelling berekende bezorgkosten en worden die terugbetaald. Dit is niet het geval als je slechts een deel van de bestelling terugstuurt.
– Indien je een bestelling gedaan had waarbij je geen verzendkosten hoefde te betalen, omdat je boven het franco bedrag van €50 uitkwam, en is het totaalbedrag van je bestelling na retourneren van artikelen lager dan dit francobedrag dien je alsnog de verzendkosten te betalen. Dit bedrag zal in mindering worden gebracht op de restitutie.
– De kosten voor een cadeauverpakking worden bij een retour niet terugbetaald.

Contactgegevens

Telefoon: 0031 (223) 758 489

E-mail: klantenservice@baby-slofje.nl

Adres:
LittleCool Company
De Lange Ring 6
1761 AS Anna Paulowna

BabySlofje ervaringen

Heb jij ervaring met Baby-Slofje? Laat dan een review achter voor andere consumenten.

Baby-Slofje retourneren Overall rating: 5 out of 5 based on 1 reviews.

Geef een beoordeling

Beoordeling