Consumenten gingen u voor!
Bezoek Consumer Recreation Services N.V.
CONSUMER RECREATION SERVICES N.V. ERVARINGEN, REVIEWS, BEOORDELINGEN EN KLACHTEN

Beoordeeld met

%

Tevreden consumenten

Ervaringen geplaatst

Beoordeling Consumer Recreation Services N.V. (2)

Service

Kwaliteit

Prijs

Aanbod

1 10 2

Consumer Recreation Services NV is een bedrijf, opgericht in 1981, bezit en de exploitatie van een breed scala van online en offline entertainment diensten, zoals sociale netwerken. Werken met een 360 graden benadering, we ontwikkelen en beheren van alle aspecten van deze diensten, nauw samen te werken met lokale en internationale partners.

Ik heb C.R.S. gezien op mijn bankafschrift

Als u een factuur met vermelding van onze naam hebben gekregen, of onze naam hebben gezien op uw credit card of bankafschrift, betekent dit dat u bent geabonneerd op een of meer van onze online diensten. Om de privacy en discretie van onze klanten, de service (s) u bent geabonneerd zijn nooit op uw afschrift weergegeven beschermen. Om te zien welke diensten u geabonneerd bent, verwijzen wij u naar de factuur (s) die werden aan u via e-mail in de week voorafgaand gestuurd ten laste van uw bankrekening of creditcard. Neem contact op met onze klantenservice als je niet in staat om te vinden welke diensten u bent geabonneerd zijn – zullen we meer dan blij om u te helpen.

Hoe kan ik Consumer Recreation Services N.V. bereiken?

Als u vragen hebt die niet worden beantwoord op deze pagina, opent u een support probleem door het sturen van een e-mail naar support@crsnv.co.uk . Ons support team zal meer dan blij om u te helpen met eventuele vragen die u zou kunnen hebben.

Hoe kan ik mijn lidmaatschap opzeggen?

Ons bedrijf werkt meestal met een jaarlijkse abonnementen. Dit betekent dat u in staat om uw lidmaatschap te beëindigen 12 maanden na het aanmelden voor de service. Als u wilt uw lidmaatschap met één van onze diensten te annuleren, stuur dan een e-mail naar onze support desk op support@crsnv.co.uk . Ons support team zal blij zijn om u te helpen, en u informeren over de mogelijkheden van het annuleren van uw lidmaatschap (s). Houd er rekening mee dat een annulering van uw lidmaatschap is alleen geldig een keer schriftelijk bevestigd door een lid van ons support team . Het uitvoeren van een terugboeking dan niet betalen van uw contributie heeft uw lidmaatschap niet annuleren en kunnen leiden tot extra kosten.

Ik heb een vraag over een van uw diensten

Als u een (technische) vraag over één van onze diensten, of niet in staat zijn om onze service (s) te gebruiken voor een of andere reden, laat het ons weten door het sturen van een email naar support@crsnv.co.uk . Zorg ervoor dat u duidelijk te vermelden welke dienst u gebruikt en screenshots toe te voegen van de fout, indien mogelijk. Onze technische staf zal zo snel mogelijk kijken naar de kwestie.

Hoe kan ik mijn (gratis) account verwijderen?

Als u een gratis account op één van onze diensten, is dat op dit moment niet geabonneerd op een van onze betaalde diensten, kunt u gemakkelijk uw eigen account verwijderen door naar de “Edit Profile” pagina op de dienst waar u bent geabonneerd. Op deze pagina vindt u een link waarmee u uw account en alle informatie met een klik op een knop te verwijderen te vinden. Als je een betalend lid van één van onze diensten, neem dan contact op met onze support desk op support@crsnv.co.uk om uw profiel te verwijderen. Houd er rekening mee dat je je profiel verwijdert niet automatisch alle diensten die u geabonneerd bent te annuleren. Deze diensten moeten apart worden geannuleerd (zie “Hoe kan ik mijn lidmaatschap?”).

Wat gebeurt er als ik niet mijn contributie te betalen?

Als u niet betaalt de contributie die worden gefactureerd aan u, of het uitvoeren van een terugboeking (op eigen initiatief of omdat er geen saldo op de rekening) ontvangt u automatisch een factuur herinnering waarin het bedrag dat verschuldigd is en hoe het te betalen openstaande bedrag. Indien na 14 dagen na ontvangst van de factuur herinnering, je nog niet hebt betaald je contributie (s), behouden wij ons het recht voor om een ​​extra administratiekosten in rekening brengen, zoals gespecificeerd in de factuur herinnering. Dit is om bankkosten in het geval van een terugboeking of te late betaling in rekening gebracht door ons te compenseren. Als uw betaling achterstallige met 30 dagen of meer, behouden wij ons het recht voor om de schuld dragen aan een incassobureau. Alle juridische kosten zullen in dit geval ten laste van de consument.

nieuws over Consumer Recreation Services N.V.

CONSUMER RECREATION SERVICES NEEMT GROTE NEDERLANDSE DATING SERVICE

LONDEN – Consumenten Recreatie Services, één van de grootste internationale spelers op de online entertainment services markt, heeft genomen over een grote dating service gericht op de Nederlandse en Belgische markt. Het adopteren van een innovatief abonnement, all-inclusive, business model, de service is over Nederland en België die het afgelopen jaar door de storm, met honderden nieuwe leden aanmelden per dag.

De all-inclusive dating service kan worden gezien als een unieke speler in Nederland en België, als geen ander website in de markt heeft tot op dit moment is het aanbieden van deze service. Gebruikers van de website betalen een lage, vaste maandelijkse vergoeding in plaats van het hebben om krediet pakketten te kopen voor elke boodschap die ze sturen. Consumer Recreation Services is blij met deze nieuwe toevoeging aan hun portfolio en is op zoek om uit te breiden zijn mogelijkheden en diensten in de nabije toekomst.

Consumer Recreation Services wenst te benadrukken dat er geen veranderingen aan de website voor haar gebruikers, met uitzondering van het feit dat de huidige en nieuwe gebruikers nu steun zal ontvangen van de Consumer Recreation Services servicedesk.

 

Consumer Recreation Services N.V. ervaringen

Is Consumer Recreation Services betrouwbaar? Lees consumentenreviews en ervaringen. Je leest hier onafhankelijke reviews voor en door consumenten. Zo ben jij zeker van je koop. Uiteraard waarderen we het als je zelf ook een review achter laat.

Artikelen

    consumer-recreation-services-n-v
    1 10 1

    Bedrog

    Beoordeeld op 12 juli 2017 door
    Ik moet blijkbaar een bedrag betalen van €49,95 voor een abonnement van de \"vreemdgaanclub\".
    Voor deze club heb ik me nooit opgegeven.
    Ooit zijn mijn gegevens bij \"onbeperkt daten\" gedeactiveerd en waarschijnlijk zijn deze gegevens weer actief gemaakt door \"vreemdgaan\". GROOT BEDROG en hiervoor ga ik niet betalen en de politie inschakelen als dit bedrag niet ophoudt.

    Schrijf een review

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

    Anderen bekeken ook:

    Nog geen beoordelingen. Lees ervaringen
    Nog geen beoordelingen. Lees ervaringen
    consumer-recreation-services-n-v
    1 10 1

    Fraude en intimidatie

    Beoordeeld op 29 mei 2017 door
    Ik heb nooit een abonnement of iets dergelijks afgesloten. Wordt wel geld van mijn rekening gestolen. Ik heb de politie en 3 andere instanties ingelicht. Trouwens de naam op de rekening/mail klopt ook niet. Telefoonnummer en e-mail adres van jullie schijnen niet te bestaan.