Consumenten gingen u voor!
Bezoek DHL Parcel
DHL PARCEL ERVARINGEN, REVIEWS, BEOORDELINGEN & KLACHTEN

Beoordeeld met

%

Tevreden consumenten

Ervaringen geplaatst

Beoordeling DHL Parcel (12)

Service

Kwalitiet

Prijs

Aanbod

1.2 10 12

DHL Parcel  is een internationale organisatie die pakketten bezorgd bij consumenten. In utrecht worden alle pakketten gesorteerd waarna ze verspreid worden aan de 138 depots in Nederland.  In Nederland zijn 1.300 DHL Parcelshops. Zo is dus altijd wel een DHL punt in de buurt.

DHL Parcel ervaringen

Ben jij op zoek naar een betrouwbare aanbieder voor het leveren of ontvangen van pakketten? Lees consumentenreviews en ervaringen over DHL Parcel. Je leest hier onafhankelijke reviews voor en door consumenten. Zo ben jij zeker van je koop. Uiteraard waarderen we het als je zelf ook een review achter laat.

Tag wolk

dhl-parcel
1 10 1

Pakketten niet geleverd.

Beoordeeld op 26 januari 2019 door
2 pakketten niet geleverd op afgesproken dag. Na een klacht komt DHL met reactie dat de bezorger aan de deur is geweest maar dat er niemand thuis was ! Dit is pertinent niet waar en deze smoes wordt wel vaker door DHL gebruikt om hun eigen falen te verdoezelen. Ik begrijp niet dat bedrijven nog steeds pakketten door DHL laten bezorgen.

Schrijf een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Anderen bekeken ook:

Nog geen beoordelingen. Lees ervaringen
Nog geen beoordelingen. Lees ervaringen
dhl-parcel
1 10 1

Ongelovelijke slechte ervaring met DHL pakketservice (2x op rij) FAIL

Beoordeeld op 25 januari 2019 door
Op 16 december volgens leverancier verzonden. DHL stuurt me 7 januari om 11:19 uur een mail dat ze mijn bestelling gaan bezorgen op 7 januari tussen 11:00 en 15:00 ... Ze geven aan dat ze om 12:15 voor de deur hebben gestaan. Mijn vriendin was de hele dag thuis, maar heeft niets gehoord. Helaas voor DHL heb ik een slimme deurbel en die laat in de log zien dat er NIEMAND heeft aangebeld! Er lag ook geen kaartje in de bus! Vervolgens kan ik het ophalen bij een locker met de app de volgende dag. Oh nee toch niet, ik krijg een nieuwe mail van DHL vandaag dat ze het pakket bij een servicepunt van DHL het hebben afgeleverd. Natuurlijk niet de dichtsbijzijnde van mijn huis, maar een waar ik nog nooit van heb gehoord, 8 min rijden met de auto... Echt belachelijk dit.

Uit principe heb ik dit pakket niet meer opgehaald en is retour afzender gegaan. Helaas had ik nog een pakketje bij DHL besteld. Hiervolgt het verhaal van pakket 2:

Pakket 2 DHL :
DHL gooit een leeg kaartje door de brievenbus, met daarop alleen een verzendnummer. Geen van de opties staan aangekruist: bezorgen bij buren, bezorgen bij locatie x, morgen kom ik nog een keer langs. Ik was zelf pas 's avond laat thuis, dus die dag voor 24:00 uur het zelf instellen wat ik zou willen kon niet meer. Goed DHL laat verder niets weten, maar de met de track n trace kan ik achterhalen dat deze in de DHL locker ligt. Ik zou hier de inlog en pincode voor krijgen en ik MOET de DHL App installerene. Op mijn vraag aan DHL klantenservice dat ik dat niet wil, is het antwoord, dat is de enige manier hoe u uw pakketje kan ophalen.

Goed de juiste app zoeken is al uitdagend genoeg : zie DHL in de playstore... > 10 DHL apps. Maar gelukt, locatiegegevens hebben ze nodig, ok prima. Oh ja ze vergeten het te melden maar je moet bluetooth aan hebben staan en een 4G verbinding hebben. En je moet je mail met inloggegevens bij de hand hebben. Prima heb ik allemaal.

Dan op zoek naar de locker. Bij Offers wonen in loosduinen staat er in de app. In de winkel komt de verkoper geirriteerd naar me toe, nee die is om de hoek, je bent al de 30e deze week...

Oh ja en het is buiten -2 en het regent, de lockers staan niet overdekt / beschut!
Goed DHL locker gevonden, check
APP geinstalleerd, locatie aan, bluetooth aan, 4G aan, check
Codes bij de hand, check

"verbinding maken met DHL parcel" -- timed out.
nog een keer proberen: timed out. TIP van DHL , herstart de app.
app herstart, bluetooth aan / uit, nog een keer proberen
wederom een time out, melding : neem contact op met klantenservice

Goed ik zoek het nummer van de klantenservice (die natuurlijk NIET in de app staat) , en ik betaal ook wel 1 euro voor het klantenservice gesprek omdat de DHL locker niet werkt..

Ik heb vervolgens een gesprek van 30 min. met een support medewerker ( Dat terwijl ik trouwens nog steeds bij -2 buiten sta in de regen voor de DHL locker. ) die als antwoord geeft dat het enige wat hij kan doen is mijn pincode resetten, dan duurt 24 uur voordat ik een nieuwe pincode krijg en kan ik het morgen gewoon nog eens proberen...

Echt idioot, klantonvriendelijk en ronduit belachelijk. Op 10 meter van deze locker zit mijn standaard DHL afhaalpunt (ink clinic loosduinen), waarin ik binnen 1 min. mijn pakket zou hebben gehad. Daar nog even naar binnen gelopen, maar hij kan niets doen.

Nooit meer DHL voor mij. Iedere webwinkel die via DHL verstuurd zal ik weren, met de verwijzing naar deze review.
dhl-parcel
3.3 10 1

Waardeloos

Beoordeeld op 2 december 2018 door
60 euro kost een klein pakketje uit Duitsland
Helaas na bijna een week nog niets ontvangen.
Ligt volgens DHL nog in Duitsland
Kosten informeren 1 euro en een half uur wachten en niets wijzer.
Advies niet gebruiken die DHL
Heb hier heel veel ellende van
dhl-parcel
1 10 1

Leugens over niet thuis zijn.

Beoordeeld op 31 augustus 2018 door
DHL BREDA : 3 keer in 3 weken neem ik vakantie dag van men werk omdat men pakketje zogenaamd tussen 9-15 zou aankomen en het dringende pakketjes waren, tot 3 keer toe krijg ik de melding dat ik niet thuis was en dat het pakketje terug naar het depot is ( 3 verschillende pakketjes op verschillende dagen ) wetende dat de bel perfect werkt want postnl staat hier altijd stipt voor pakketjes. dan bel je de klantendienst en zegge ze dat je absoluut niets kan doen behalve voor de 3de keer klacht indienen zodat de chauffeur op de vingers word getikt ... wtf ben ik daar mee ?, doorverbonde worde naar een manager is ook absoluut onmogelijk .. meerdere keren geprobeert. en als je om schadevergoeding vraagt voor je 3 vakantie dagen lachen ze je gewoon uit. een absolute SCHANDE van een bedrijf!!!!!

UPDATE : ze zouden nu het pakje vandaag tusse 18-21 bezorgen ... weer zit ik te wachten, heb vandaag pakje van ups gekrege dus men bel werkt !!!! en weeral zegt die mongool dat ik ni thuis was die bezorger is mentaal gehandicapt ik zweer het die luie hond zit gewoon aan de kant van de weg jointjes te roke ipv pakjes te levere en dan opschrijve dat je ni thuis was terwijl ik elke keer thuis ben.
DHL is een regelrechte schande en ze zoude dit godverdomt gangsterbedrijf moetten berechten.
dhl-parcel
1 10 1

Geen bezorger maar meermaals "Ontvanger niet thuis"

Beoordeeld op 9 juli 2018 door
Al een dag vertraging door een sorteerfout, daarna twee dagen ontvanger niet thuis terwijl er wel iemand thuis was. Aflevering omgezet naar een Ontvanger niet thuis voor de volgende dag. Pakket daar ook niet afgeleverd met ontvanger niet thuis en tijdelijke overmacht. Wacht al meer dan 5 dagen op het pakket. Geen reactie van de klantenservice terug gehad.

Ik koop niets meer bij webshops die met DHL versturen. Ze zijn geen ster waard.
dhl-parcel
1 10 1

Wat een prutsbedrijf!!!

Beoordeeld op 17 april 2018 door
what a bad low quality company!!
they never deliver at neighbors, or even local collection point.
Even when I ask them to deliver at neighbors, they just leave a note, and after a 3 times, it goes back to sender.
Using them has cost me a lot of money (shipping costs are not reimbursed) and frustration.

From now on, I will only order stuff that is not send via DHL.
dhl-parcel
1 10 1

#prutsers

Beoordeeld op 23 maart 2018 door
#Prutsers !

Bezorgtijd tussen 08.00 en 18.00u, hele ochtend en middag zitten wachten terwijl ik genoeg anders had te doen en om 14.45u de kids van school gaan halen met briefje op de deur dat ik 15.00u terug ben. Kom ik de straat inlopen en zie ik dhl voor mihn deur staan dus ik zwaaien ( dat heeft de bezorger met wegrijden zeker gezien ) maar reed gewoon weg!!! Op de mat een brief "we hebben u gemist" en komen eerstvolgende werkdag dus dan kan ik weer een hele dag gaan wachten!
Heb wel meteen klantenservice gebeld maar die zeiden dat ze de bezorger niet terug konden bellen.
WITHEET!!!!
dhl-parcel
1.5 10 1

Pakje zoek en terug bezorgd.

Beoordeeld op 4 januari 2018 door
had een pakje verstuurd, was niet aangekomen, bezorgd bij buren, zonder dit te melden. na 1 maand, toch niet bezorgd, maar opgehaald in tel. winkel,
en terug gestuurd naar mij ,de afzender.
geprobeerd de kosten terug te krijgen, maar kon nooit inloggen.
dhl-parcel
1 10 1

Waardeloze bezorging

Beoordeeld op 22 september 2017 door
DHL zegt 2 x aan de deur te zijn geweest. Dit klopt niet. Wij waren gewoon thuis gisteren om 16.50, het moment waarop het pakket is afgemeld. DE eerste keer hebben wij een briefje in de deur gekregen de 2e keer niet. Volgens Jonas van de klantenservice van DHL kon de leverancier vragen of het pakket nog een x aan te bieden. Niets is minder waar,als zij aangeven 2x te zijn geweest dan komen ze niet nog een keer aan de deur. Tevens zou het fijn geweest zijn als er dan een briefje door de bus wordt gedaan met daarop de gegevens waar en wanneer je t pakket dan kan ophalen. Waardeloos bedrijf met zeer slechte service!
dhl-parcel
1 10 1

Geen pakket wel betaald

Beoordeeld op 11 augustus 2017 door
Ik moest maar "duimen" dat mijn pakket na maar liefst 3!!!! X dezelfde sorteerfout, de volgende dag na een week wachten eindelijk bij mij zou aankomen. Aldus een vd medewerkers van DHL Mijn pakket werd van sorteercentrum naar het distributiecentrum en terug gestuurd. Nog steeds geen pakket, en bellen heeft geen zin. Mijn pakket bij vidaxl besteld, maar waarschijnlijk ga ik zometeen op zoek naar iemand die wel goed levert. Ook vidaxl zegt niks te willen doen, ja ik kan het nogmaals bestellen en dan is het er over twee dagen...pfff da's dus twee keer betalen hè.
dhl-parcel
1 10 1

DHL komt tot 2 keer toe niet opdagen en geeft dan aan dat ik niet huis was

Beoordeeld op 19 juli 2017 door
Voor de tweede achtereenvolgende dag is de bestelling niet bezorgd binnen het afgesproken tijdvak. Vervolgens krijgt de bestelling de status dat de geadresseerde niet thuis was. Totaal ruim 7 uur thuis zitten wachten. Er wordt dus gewoon gelogen... ronduit schandalig. Hierover heb ik telefonisch contact gehad met DHL. Blijkbaar is de kwaliteit van de medewerkers gelijk aan die van hun chauffeurs....
dhl-parcel
1 10 1

Slecht werk DHL

Beoordeeld op 15 december 2016 door
Iedere avond vond ik een kaartje in de bus dat de bezorger mij gemist had en wanneer ik hem weer kon verwachten maar dat ik zelf dat tijdstip aan kon passen via internet . Na wijziging van dat tijdstip , wijzigde dhl het opnieuw naar een tijdstip dat ik weer niet thuis was en kon ik daar niets meer aan veranderen. De dure telefoongesprekken met de klantenservice van dhl leverden ook niets op, zij konden wel terug zien dat het niet klopte maar konden er niets aan doen. Inmiddels het bedrijf waar het pakketje vandaan komt op de hoogte gesteld dat ik hun pakketje niet kan ontvangen op deze manier en dat zij misschien met iemand anders in zee moeten gaan en daar om een oplossing gevraagd.
Bewerk