Consumenten gingen u voor!
Bezoek DHL Parcel
DHL PARCEL ERVARINGEN, REVIEWS, BEOORDELINGEN & KLACHTEN

Beoordeeld met

%

Tevreden consumenten

Ervaringen geplaatst

Beoordeling DHL Parcel (23)

Service

Kwalitiet

Prijs

Aanbod

1.3 10 23

DHL Parcel  is een internationale organisatie die pakketten bezorgd bij consumenten. In utrecht worden alle pakketten gesorteerd waarna ze verspreid worden aan de 138 depots in Nederland.  In Nederland zijn 1.300 DHL Parcelshops. Zo is dus altijd wel een DHL punt in de buurt.

DHL Parcel ervaringen

Ben jij op zoek naar een betrouwbare aanbieder voor het leveren of ontvangen van pakketten? Lees consumentenreviews en ervaringen over DHL Parcel. Je leest hier onafhankelijke reviews voor en door consumenten. Zo ben jij zeker van je koop. Uiteraard waarderen we het als je zelf ook een review achter laat.

Tag wolk

dhl-parcel
2.8 10 1

Slechte service

Beoordeeld op 16 november 2019 door
Prijs verschil weinig met Post maar afleverservice is slecht. Ik krijg maar 5 parcelshops waar ik uit kan kiezen terwijl ik verder weg werk en niet voor 7 uur thuis ben. De parcelshops zijn allemaal voor 17:30 dicht! Het aflevercentrum hier in de buurt waar ik zelf met een code het pakket kan afhalen kan ik niet kiezen! Klantenservice kan niet uitleggen hoe dat werkt! Dit is echt niet meer van deze tijd! DHL werkt samen met het aflevercentrum dus zeer klantonvriendelijk dat ik die optie niet mag gebruiken.

Schrijf een review

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *

Anderen bekeken ook:

Nog geen beoordelingen. Lees ervaringen
Nog geen beoordelingen. Lees ervaringen
Nog geen beoordelingen. Lees ervaringen
dhl-parcel
1 10 1

WEGBLIJVEN

Beoordeeld op 13 november 2019 door
Ik zou een pakketje via DHL ontvangen. Omdat ik niet thuis was zou het op het DHL point in Appelscha zijn afgeleverd. Hier heb ik ook bericht over gehad en via de track&trace kon ik ook zien dat het klaar lag het te komen ophalen. Kom ik vervolgens daar om het af te halen, kom ik eerst voor een dichte deur. De volgende 2 dagen was het pakketje niet te vinden door de medewerkster van de shop. Het was er niet. Na diverse klachten bij DHL word je afgescheept met een nietszeggend antwoord. Later krijg ik bericht dat het pakketje na een week weer is opgehaald door DHL omdat ik het niet ben komen afhalen. Ook hier geeft DHL weer niet thuis.
Ook bij een eerdere zending ging het als eens mis. Hierbij is het pakket ook naar de verzender teruggegaan, waarbij de inhoud zwaar beschadigd is geraakt.
Kortom een slecht bedrijf, met een zeer slechte service, waarbij de customer helpdesk uitblinkt in luiheid, niet behulpzaam is, maar wel het geld opstrijkt.
Gemakkelijker kan dit bedrijf het niet verzenden.
BLIJF HIER WEG!!!!!!
dhl-parcel
1 10 1

Mevr.

Beoordeeld op 11 november 2019 door
Bericht gehad van DHL, bezorging tussen 17.52 en 19.52 uur maandag 11 november.
Ik ben de hele dag thuis geweest. Volgens de track en trace code was ik niet thuis en heeft de bezorger mij gemist. Geen bezorger gezien, geen briefje in de bus. Maar ik mag wel het pakket morgen zelf afhalen op een adres 100 mtr van mijn huis.en dit is niet de eerste keer.
Noemt DHL dit service. Ik niet.
dhl-parcel
1 10 1

Dhr.

Beoordeeld op 26 september 2019 door
Ongelofelijk dat dit bedrijf nog kan bestaan. Het is werkelijk ewn dinosaurus die nie mee kan bewegen met onwikkelingen en zou MOETEN uitsterven.
-Waarom is het Niet mogelijk om een korter window te krijgen
-waarom kijken de koeriers niet of er nisschien nov een anfere ingang is (fel verluch) als men na 18.00 en de hoofdingang afgesloten is
- waRom kan ik niet zien wAr de vrachtwagen ongeer is: nunheb je een window van 3 uur waar je voor de kat z'n viool zit te wachten (kosrierbkomt simpelwegbniet! (

Al metval een achtergebleven kolos, die denk dat zijn grootte zijn redding zal zijn.. Wacht maar op die komeet die gaat inslaan met allerlei koeriers die WEL flexi el zijn.

Im vermujd webshops die DHL gebruiken vanaf nu af aan...

Hoping for that comet to strike soon
dhl-parcel
1 10 1

Kut bedrijf

Beoordeeld op 21 augustus 2019 door
19-8 zou een pakket afgeleverd worden tussen 11 en 15 uur dus nie nu beweerde man adres klopte niet dus pakket terug gestuurd wat een klote bedrijf
dhl-parcel
1.5 10 1

Wat een toko!

Beoordeeld op 14 augustus 2019 door
Normaliter kreeg ik aankopen op Ebay via Global shipment en partner PostNL vlekkeloos aangeleverd.

Nu schijnt DHLParcel dat van PostNL " overgenomen" te hebben..en ja hoor gelijk ( weer) raak met dit " bedrijf" .

Het tijdstip van leveren was dinsdag tussen 18.00u en 21.00 u , dus zorg je er voor die tijd te zijn. Ligt al een kaart in de bus " wij hebben je gemist" .."vlgd poging: donderdag tussen 1800 en 2100u..

Via de website dat tijdstip naar woensdag tussen 1400 en 1800 kunnen wijzigen.Wordt ook nog eens dusdanig op de website aangepast..maar dus nada,noppes!

Zo wordt je dus 3 dagen gegijzeld!

Ook in het recente verleden op een pakketje (€€) uit DLD zitten te wachten totdat de verzender meldde dat het door DHL teruggestuurd was omdat het z.g. " geweigerd" was..

Zodra ik op een website zie dat DHL de vervoerder is kap ik gelijk elke aankoop af! Wat een toko!

Na telefonisch contact (€1+ gesprekkosten) krijg je een vriendelijke dame aan de lijn die blijkbaar van toeten noch blazen weet, wat een "waste of time" zo'n muts.. en dan willen ze ook nog dat je het gesprek waardeerd met een cijfer ofzo..

Afijn lees de diverse review sites er maar eens op na..Ik snap niet dat op DEZE site er nog een gemiddeld cijfer boven de 2 voor deze abominabele serviceverlening uitkomt!Een schande!
dhl-parcel
3 10 1

Storing / alweer

Beoordeeld op 17 juni 2019 door
Na online een verzendbewijs voor een pakketje te hebben aangemaakt, betaald en zelf label geprint. Kom ik bij een DHL service point, lukt het daar niet om de label in te scannen. na aandringen belde de DHL service point zelf (Kost mij anders 1,- euro, belachelijk)was een tijdelijke storing om in te scannen.(hoelang ....)
Ik vertelde dat het te vaak voorkomt, ik het pakketje zo niet afgeef, en maar hopen dat het later wel lukt. Krijg hiervan te veel ergernis en stress. Daardoor maak ik steeds minder gebruik van DHL.
dhl-parcel
1 10 1

DHL verzekerd versturen en pakket kwijt en geld kwijt

Beoordeeld op 23 mei 2019 door
Pakket verzekerd verzonden met DHL. Pakket, vier dagen later, beschadigd en weer dichtgeplakt met zwarte ducktape aangekomen bij ontvanger. Claim ingediend bij DHL op 1 mei geen reactie na 7 dagen wederom gebeld en opnieuw claim ingediend weer geen reactie na een week wederom gebeld en weer een claim ingediend weer geen reactie na 10 dagen.
Gebeld en zou teruggebeld worden maar je raad het al totaal geen reactie. en maar weer die claim ingediend
belachelijk om klanten die pakketten verzekerd versturen na zowat een maand 5 telefoontjes a 1 euro en 5 X een ingediende claim nog niet iets van een mailtje terugkrijgt.
Klantenservice schermt met onzinnige antwoorden en het is zonde van je euro om die te bellen want je komt geen stap verder
Laat staan een afwikkeling van de claim
casenummer 07245838
dhl-parcel
1 10 1

DHL waardeloos

Beoordeeld op 8 mei 2019 door
Pakket met DHL nog nooit op tijd bezorgd......waardeloos
dhl-parcel
1 10 1

Wat een ellende met jullie DHL locker

Beoordeeld op 3 mei 2019 door
Service en de kosten voor een telefoontje zijn belachelijk. De locker waarin een pakketje zich bevindt werkt niet en ook na een tweede toegestuurde code geen resultaat en wel een aantal euro's aan telefoonkosten armer. Nooit meer iets via DHL
dhl-parcel
1 10 1

Beroerde koeriersdienst

Beoordeeld op 25 april 2019 door
Nog nooit zo'n beroerde koeriersdienst meegemaakt, als DHL.

Pakketten die "gewoon" niet geleverd worden, terwijl je thuis bent, teveel omleidingen geven wat betreft hun Track & Trace, waardoor deze service, ondanks het wissen van hun Cookies, onbereikbaar is geworden. Geen enkele duidelijkheid geven omtrent wanneer het pakket bezorgd zal worden door hen (wat vaak al niet eens gebeurt, waardoor je het pakket zelf kunt gaan ophalen) over waar het pakket zich bevindt. Ik ben echt helemaal klaar met dit bedrijf en hoop dat ik nooit meer iets met hen te maken hoef te hebben.
dhl-parcel
1 10 1

Pakketten niet geleverd.

Beoordeeld op 26 januari 2019 door
2 pakketten niet geleverd op afgesproken dag. Na een klacht komt DHL met reactie dat de bezorger aan de deur is geweest maar dat er niemand thuis was ! Dit is pertinent niet waar en deze smoes wordt wel vaker door DHL gebruikt om hun eigen falen te verdoezelen. Ik begrijp niet dat bedrijven nog steeds pakketten door DHL laten bezorgen.
dhl-parcel
1 10 1

Ongelovelijke slechte ervaring met DHL pakketservice (2x op rij) FAIL

Beoordeeld op 25 januari 2019 door
Op 16 december volgens leverancier verzonden. DHL stuurt me 7 januari om 11:19 uur een mail dat ze mijn bestelling gaan bezorgen op 7 januari tussen 11:00 en 15:00 ... Ze geven aan dat ze om 12:15 voor de deur hebben gestaan. Mijn vriendin was de hele dag thuis, maar heeft niets gehoord. Helaas voor DHL heb ik een slimme deurbel en die laat in de log zien dat er NIEMAND heeft aangebeld! Er lag ook geen kaartje in de bus! Vervolgens kan ik het ophalen bij een locker met de app de volgende dag. Oh nee toch niet, ik krijg een nieuwe mail van DHL vandaag dat ze het pakket bij een servicepunt van DHL het hebben afgeleverd. Natuurlijk niet de dichtsbijzijnde van mijn huis, maar een waar ik nog nooit van heb gehoord, 8 min rijden met de auto... Echt belachelijk dit.

Uit principe heb ik dit pakket niet meer opgehaald en is retour afzender gegaan. Helaas had ik nog een pakketje bij DHL besteld. Hiervolgt het verhaal van pakket 2:

Pakket 2 DHL :
DHL gooit een leeg kaartje door de brievenbus, met daarop alleen een verzendnummer. Geen van de opties staan aangekruist: bezorgen bij buren, bezorgen bij locatie x, morgen kom ik nog een keer langs. Ik was zelf pas 's avond laat thuis, dus die dag voor 24:00 uur het zelf instellen wat ik zou willen kon niet meer. Goed DHL laat verder niets weten, maar de met de track n trace kan ik achterhalen dat deze in de DHL locker ligt. Ik zou hier de inlog en pincode voor krijgen en ik MOET de DHL App installerene. Op mijn vraag aan DHL klantenservice dat ik dat niet wil, is het antwoord, dat is de enige manier hoe u uw pakketje kan ophalen.

Goed de juiste app zoeken is al uitdagend genoeg : zie DHL in de playstore... > 10 DHL apps. Maar gelukt, locatiegegevens hebben ze nodig, ok prima. Oh ja ze vergeten het te melden maar je moet bluetooth aan hebben staan en een 4G verbinding hebben. En je moet je mail met inloggegevens bij de hand hebben. Prima heb ik allemaal.

Dan op zoek naar de locker. Bij Offers wonen in loosduinen staat er in de app. In de winkel komt de verkoper geirriteerd naar me toe, nee die is om de hoek, je bent al de 30e deze week...

Oh ja en het is buiten -2 en het regent, de lockers staan niet overdekt / beschut!
Goed DHL locker gevonden, check
APP geinstalleerd, locatie aan, bluetooth aan, 4G aan, check
Codes bij de hand, check

"verbinding maken met DHL parcel" -- timed out.
nog een keer proberen: timed out. TIP van DHL , herstart de app.
app herstart, bluetooth aan / uit, nog een keer proberen
wederom een time out, melding : neem contact op met klantenservice

Goed ik zoek het nummer van de klantenservice (die natuurlijk NIET in de app staat) , en ik betaal ook wel 1 euro voor het klantenservice gesprek omdat de DHL locker niet werkt..

Ik heb vervolgens een gesprek van 30 min. met een support medewerker ( Dat terwijl ik trouwens nog steeds bij -2 buiten sta in de regen voor de DHL locker. ) die als antwoord geeft dat het enige wat hij kan doen is mijn pincode resetten, dan duurt 24 uur voordat ik een nieuwe pincode krijg en kan ik het morgen gewoon nog eens proberen...

Echt idioot, klantonvriendelijk en ronduit belachelijk. Op 10 meter van deze locker zit mijn standaard DHL afhaalpunt (ink clinic loosduinen), waarin ik binnen 1 min. mijn pakket zou hebben gehad. Daar nog even naar binnen gelopen, maar hij kan niets doen.

Nooit meer DHL voor mij. Iedere webwinkel die via DHL verstuurd zal ik weren, met de verwijzing naar deze review.
dhl-parcel
3.3 10 1

Waardeloos

Beoordeeld op 2 december 2018 door
60 euro kost een klein pakketje uit Duitsland
Helaas na bijna een week nog niets ontvangen.
Ligt volgens DHL nog in Duitsland
Kosten informeren 1 euro en een half uur wachten en niets wijzer.
Advies niet gebruiken die DHL
Heb hier heel veel ellende van
dhl-parcel
1 10 1

Leugens over niet thuis zijn.

Beoordeeld op 31 augustus 2018 door
DHL BREDA : 3 keer in 3 weken neem ik vakantie dag van men werk omdat men pakketje zogenaamd tussen 9-15 zou aankomen en het dringende pakketjes waren, tot 3 keer toe krijg ik de melding dat ik niet thuis was en dat het pakketje terug naar het depot is ( 3 verschillende pakketjes op verschillende dagen ) wetende dat de bel perfect werkt want postnl staat hier altijd stipt voor pakketjes. dan bel je de klantendienst en zegge ze dat je absoluut niets kan doen behalve voor de 3de keer klacht indienen zodat de chauffeur op de vingers word getikt ... wtf ben ik daar mee ?, doorverbonde worde naar een manager is ook absoluut onmogelijk .. meerdere keren geprobeert. en als je om schadevergoeding vraagt voor je 3 vakantie dagen lachen ze je gewoon uit. een absolute SCHANDE van een bedrijf!!!!!

UPDATE : ze zouden nu het pakje vandaag tusse 18-21 bezorgen ... weer zit ik te wachten, heb vandaag pakje van ups gekrege dus men bel werkt !!!! en weeral zegt die mongool dat ik ni thuis was die bezorger is mentaal gehandicapt ik zweer het die luie hond zit gewoon aan de kant van de weg jointjes te roke ipv pakjes te levere en dan opschrijve dat je ni thuis was terwijl ik elke keer thuis ben.
DHL is een regelrechte schande en ze zoude dit godverdomt gangsterbedrijf moetten berechten.
dhl-parcel
1 10 1

Geen bezorger maar meermaals "Ontvanger niet thuis"

Beoordeeld op 9 juli 2018 door
Al een dag vertraging door een sorteerfout, daarna twee dagen ontvanger niet thuis terwijl er wel iemand thuis was. Aflevering omgezet naar een Ontvanger niet thuis voor de volgende dag. Pakket daar ook niet afgeleverd met ontvanger niet thuis en tijdelijke overmacht. Wacht al meer dan 5 dagen op het pakket. Geen reactie van de klantenservice terug gehad.

Ik koop niets meer bij webshops die met DHL versturen. Ze zijn geen ster waard.
dhl-parcel
1 10 1

Wat een prutsbedrijf!!!

Beoordeeld op 17 april 2018 door
what a bad low quality company!!
they never deliver at neighbors, or even local collection point.
Even when I ask them to deliver at neighbors, they just leave a note, and after a 3 times, it goes back to sender.
Using them has cost me a lot of money (shipping costs are not reimbursed) and frustration.

From now on, I will only order stuff that is not send via DHL.
dhl-parcel
1 10 1

#prutsers

Beoordeeld op 23 maart 2018 door
#Prutsers !

Bezorgtijd tussen 08.00 en 18.00u, hele ochtend en middag zitten wachten terwijl ik genoeg anders had te doen en om 14.45u de kids van school gaan halen met briefje op de deur dat ik 15.00u terug ben. Kom ik de straat inlopen en zie ik dhl voor mihn deur staan dus ik zwaaien ( dat heeft de bezorger met wegrijden zeker gezien ) maar reed gewoon weg!!! Op de mat een brief "we hebben u gemist" en komen eerstvolgende werkdag dus dan kan ik weer een hele dag gaan wachten!
Heb wel meteen klantenservice gebeld maar die zeiden dat ze de bezorger niet terug konden bellen.
WITHEET!!!!
dhl-parcel
1.5 10 1

Pakje zoek en terug bezorgd.

Beoordeeld op 4 januari 2018 door
had een pakje verstuurd, was niet aangekomen, bezorgd bij buren, zonder dit te melden. na 1 maand, toch niet bezorgd, maar opgehaald in tel. winkel,
en terug gestuurd naar mij ,de afzender.
geprobeerd de kosten terug te krijgen, maar kon nooit inloggen.
dhl-parcel
1 10 1

Waardeloze bezorging

Beoordeeld op 22 september 2017 door
DHL zegt 2 x aan de deur te zijn geweest. Dit klopt niet. Wij waren gewoon thuis gisteren om 16.50, het moment waarop het pakket is afgemeld. DE eerste keer hebben wij een briefje in de deur gekregen de 2e keer niet. Volgens Jonas van de klantenservice van DHL kon de leverancier vragen of het pakket nog een x aan te bieden. Niets is minder waar,als zij aangeven 2x te zijn geweest dan komen ze niet nog een keer aan de deur. Tevens zou het fijn geweest zijn als er dan een briefje door de bus wordt gedaan met daarop de gegevens waar en wanneer je t pakket dan kan ophalen. Waardeloos bedrijf met zeer slechte service!
dhl-parcel
1 10 1

Geen pakket wel betaald

Beoordeeld op 11 augustus 2017 door
Ik moest maar "duimen" dat mijn pakket na maar liefst 3!!!! X dezelfde sorteerfout, de volgende dag na een week wachten eindelijk bij mij zou aankomen. Aldus een vd medewerkers van DHL Mijn pakket werd van sorteercentrum naar het distributiecentrum en terug gestuurd. Nog steeds geen pakket, en bellen heeft geen zin. Mijn pakket bij vidaxl besteld, maar waarschijnlijk ga ik zometeen op zoek naar iemand die wel goed levert. Ook vidaxl zegt niks te willen doen, ja ik kan het nogmaals bestellen en dan is het er over twee dagen...pfff da's dus twee keer betalen hè.
dhl-parcel
1 10 1

DHL komt tot 2 keer toe niet opdagen en geeft dan aan dat ik niet huis was

Beoordeeld op 19 juli 2017 door
Voor de tweede achtereenvolgende dag is de bestelling niet bezorgd binnen het afgesproken tijdvak. Vervolgens krijgt de bestelling de status dat de geadresseerde niet thuis was. Totaal ruim 7 uur thuis zitten wachten. Er wordt dus gewoon gelogen... ronduit schandalig. Hierover heb ik telefonisch contact gehad met DHL. Blijkbaar is de kwaliteit van de medewerkers gelijk aan die van hun chauffeurs....
dhl-parcel
1 10 1

Slecht werk DHL

Beoordeeld op 15 december 2016 door
Iedere avond vond ik een kaartje in de bus dat de bezorger mij gemist had en wanneer ik hem weer kon verwachten maar dat ik zelf dat tijdstip aan kon passen via internet . Na wijziging van dat tijdstip , wijzigde dhl het opnieuw naar een tijdstip dat ik weer niet thuis was en kon ik daar niets meer aan veranderen. De dure telefoongesprekken met de klantenservice van dhl leverden ook niets op, zij konden wel terug zien dat het niet klopte maar konden er niets aan doen. Inmiddels het bedrijf waar het pakketje vandaan komt op de hoogte gesteld dat ik hun pakketje niet kan ontvangen op deze manier en dat zij misschien met iemand anders in zee moeten gaan en daar om een oplossing gevraagd.
Bewerk